fredag den 29. januar 2010

Hjem igen hjem igen jiggity jig



Selv om jeg havde et pust i Sydney, det er så godt at være hjemme i Melbourne. Jeg savnede Henry, Ebony, Hachiko og laneways så meget. Tak så meget for alle i Sydney, som viste mig rundt og til alle de læsere, der sagde hej. Min tur var memoriable at sige det mildt, og jeg har 1 mere Sydney tur efter at komme. Imens jeg elsker min nye kjole, købt på Incu præsenterer Topshop i Paddington, Sydney. Jeg bar den rundt Melb byen at mange komplimenter i går.

Hvad jeg bærer:
Kjole: Incu præsenterer Topshop 80 dollar
Hat: Savers $ 3
Halskæde: Make Believe gave
Armbånd: Ishka 10 dollar
Sandaler: Target 14 dollar på salg
Frynsede Bag: Gave fra min mor

Jeg ved, at jeg næsten aldrig gøre outfit stillinger længere, men det vil ændre sig. Du kan forvente mere til at komme fra nu af. Grunden til, at der har været så få, fordi hvert outfit foto er sådan et drama, at få gjort det næsten ender i skilsmisse, ha. Ovenstående foto blev overraskende drama fri, jeg tror, Henry savnet mig, mens jeg var væk, og han var mindre stroppy end normalt. Drenge er sjove ting er de ikke? Jeg har tænkt mig at investere i et stativ, så han ikke længere har til at hjælpe, dens om tid er ikke det? Jeg ser meget bedre også når jeg ikke er midt i kampene, samtidig med at få min foto taget, ha.

Vinderen af Pete Versus Toby konkurrencen vil blive offentliggjort i morgen klokken 12, så der er stadig tid til at få dine indtastninger i xoxo