lørdag den 9. januar 2010

Vigtigheden af Sprog & Response

Mmm. Måske hurtige, net-inspirerede forandringer - selv i de traditionelle markeder - er mulig.

Har lige lagt mærke følgende opdatering i min kvidre foder (tak til @ smartinez 'retweet) ikke længe efter at blogge om det selv:


Bemærk:

Selv om vi måske synes at være løst, er det værd at læse Slyvia Martinez 'follow-up blog-indlæg til en, der oprindeligt tog mange af vores opmærksomhed. Bemærk hendes bestræbelser på at finde balancen, som - på trods af min egen note til venstre på siden - er at blive værdsat.

Og læg også mærke den første commenter. Jeg formoder, at rigtigt beslutning vil være at bringe stemmer som hans, og dem, der reagerede i frustration sammen til at nytænke den strøm af sprog ved markedsføring til og om de studerende / skoler.

Bemærk:

Jeg skrev min egen reaktion på NYSCATE session titlen tidligere i dag.