lørdag den 15. august 2009

En udvikling af en Treasure

Ved Rocky Lopes.

Forestil dig min overraskelse, da jeg kørte øst om Bonifant Road tidligere Layhill når jeg glanced til venstre på et samfunds skelsættende og rigdom, de nationale hovedstad Løbevogn Museum. Jeg var nødt til at gøre en dobbelt-tage: Det var borte!

Ingen spor, ingen bygninger. Ligesom det var aldrig dér!

Jeg vidste, at ICC konstruktion ville påvirke det, at have hørt sådanne diskussioner, men jeg må indrømme, jeg ikke havde været meget opmærksom.

Heldigvis er vores samfund Treasure er kun bevæger sig, som de siger, \ "lige op ad bjerget \" og vil åbne igen senere på sommeren. Deres hjemmeside giver oplysninger om den bevægelse, hvor vognene blev flyttet, og giver billeder af deres nye graver.

Jeg har altid nydt at familie og venner at besøge National Capital Løbevogn Museum. Jeg havde været bekymret efter 2003 brand, der ødelagde så meget, herunder nogle uerstattelige gade biler af gamle, at min ældste red og fortalte mig om. Jeg husker, at min mor og far har fortalt mig om, hvordan de ville få på vognene at gå på arbejde, shopping, og selv for de lejlighedsvise besøg på Glen Echo med mine ældre søskende. Den linje har stoppet visningen af den tid, jeg blev gammel nok til at køre det, så jeg var nødt til at bosætte sig med at besøge Glen Echo i ryggen af min onkel station vogn.

Jeg kan ikke vente på grand genåbning af Løbevogn Museum på deres nye hjemmeside, og se det store smil at finde hos vores nabo, der nyder dette samfunds rigdom, som jeg gør.