fredag den 15. oktober 2010

Usaedvanlige gaver til hele familien


Den fælles varmedunk ser ud til at gøre det modsatte til en vis lodden pattedyr, der på denne tid af året er begyndt at overvintre. Indtil det sanser de første tegn på en chill, det lurer i hjørnet af nogle skab eller boks. Derefter voila! Den sidder der i bunden af sengen
Det er naturligvis noget vrøvl, men jeg ville bare understrege, at for de fleste af os varmt vand flasker. Jeg kan ikke engang huske sidste gang, at jeg faktisk købte en. det ville have sikkert været en sidste øjebliks julegave til en ældre slægtning.
Vi som som nation stadig synes at være "bundet" fuldstændig til dem. Vi var engang som en nation latterliggjort af en ungarsk født forfatter, George Mikes. Han er citeret for at sige \ "Continental mennesker har sex liv, den engelske have varmt vand flasker \", i sin morsomme bog med titlen "Hvordan skal en udlænding«. Det er muligt, at der var et element af sandhed i parodi, især i de dage, hvor design var kedelig og uinteressant. Disse er adjektiver, der sandsynligvis svarer til et typisk fastlandsklima billede af Anglo Saxon sex.
Men vent et øjeblik! Tingene har ændret sig. Jeg ville ikke have troet det, men disse ting er faktisk nu anses for at være "sexet"? Jeg fandt denne hjemmeside den anden dag, at bestandene stilarter og figurer, der er helt anderledes. Hvis jeg nogensinde var der søger efter en usædvanlig gave til at købe, særlige objekter der normalt ikke ses i butikkerne, ville dette sted være det sted begynde at kigge. De har alt her, fra en buddha statue til retro-telefoner, og de fleste ting i mellem!
For alle interesserede udelukkende i varmt vand flasker, var dem, der appellerede til mig polstrede formede produkter. Disse kiggede yderst komfortabel, og kan endda tilbyde stor terapeutisk værdi - især lider af ømme halse og lavere ryg. De er lavet af 100% genanvendeligt materiale, og er garanteret ikke at falme - perfekt til miljøbevidste.