fredag den 12. juni 2009

Morgenen efter aftenen foer


Skuddet jeg sat i sidste uge er nu op på Melbourne Street Fashion.com
Fortæl mig hvad du synes. Det var en massiv indsats fra alles side, og jeg tror, det viste sig virkelig godt, især i betragtning i den uge, der fører op til det jeg var syg hjemme i sengen.

I aftes var Gay Bash Cell Block Party, og jeg var døren tæve. Dette er, hvad jeg havde:

Margiela og Madonna inspireret "Fashion Police " kostume komplet med pisk og Sjækler (kunne ikke finde hånd manchetter overalt). Billeder fra den part vil komme snart.
Hvid skjorte: Spareren $ 6
Sort korsetmager bra: Spareren $ 3 både købes for dette kostume
1 Sort paryk: $ 2 shop på Swanston Street $ 9 halveret og syet på shirt
Sort Politi hat: $ 2 shop på Swanston Street $ 4,50
Sort pisk og dømme bøjle armbånd: $ 2 shop på Chapel Street $ 3 hver
Silver Sheriff badge: $ 2 shop på Sydney Road $ 1,50 (inkluderet pistol jeg ikke brug i kostume)
Resten af tøj min normale hverdagsting
Samlede udgifter til kostume: $ 27
Totally det værd at se så dum