lørdag den 27. december 2008

Fireside Chat med Dr. John K?r - A sense of urgency

Firesidechatsmall

Har du handle med en ægte følelse af hastende karakter eller en falsk en? Undersøg denne podcast!

Urgencycover25percent
I løbet af denne 22 minutters podcast, jeg chatte med Dr. John K?r , forfatter til A sense of urgency . Dette er en vidunderlig bog (Dr. K?r har skrevet 17!) Om de væsentligste faktor, der ofte afgør, om ændringen indsats er en succes eller en fiasko (70% mislykkes, er det kun 10% overstiger forventningerne). Dr. K?r eksamen fra MIT og Harvard og er professor Emeritus ved Harvard Business School. Jeg har været fan af Dr. K?r arbejde i lang tid, så det var en sand ære at chatte med ham på podcast. Tjek den ud! Dette er en podcast, du gerne vil dele det med kollegaer. Jeg stærkt anbefale bogen til alle ledere og ledere.

Du kan lytte til min podcast med John K?r ved at klikke her :

Du kan også downloade en MP3-version af podcast her.

Og blot en påmindelse .....

Her er en podcast-feed for hele Fireside Chat podcast-serie: Vis RSS XML

Du kan se den komplette liste over podcasts i denne serie, skal du vælge Podcasts og Materiale kategori på denne blog eller se listen på min primære hjemmeside her .

Du kan også finde denne serie om iTunes (og flere andre podcast sites) , Bare søg under mit efternavn for Fireside Chat.