torsdag den 25. december 2008

Biky Boky

Jeg vågnede lidt sur her til morgen at skulle svare på endnu en usmagelig kommentar (Jeg vil bare lukke op, men goddamnit fælden blot holder verbalt pooing ...). Så Hek af Denoto fra Norge sætte et smil på mit ansigt, da hun udstationeret en hysterisk morsom stedet . Bik Bo er en norsk High Street kæde, som faktisk har en butik på Oxford Street, men jeg bliver bange for at gå i, fordi det blares ud med VIRKELIG Kraftigt Eurodance/pop hver gang jeg give det. Hek snapped disse billeder af hendes lokale Bik Bo lagre vinduer og konkludere, at de har været få "inspiration" fra min rippet jeans over trikoter se ...

 Bikbok1  Bikbok2

Selvfølgelig, jeg smilede her til morgen ikke fordi jeg er fjernbetjent tilfreds med mig selv, men fordi det er sjovt at Jeg blev inspireret af Margiela jeans, der har anden filtreret ned til Bik Bo i et latterligt rundt omkring måde med styling over en mistænkelig lignende skygge af trikot.

Tale af jeans .... jeg �m bære dem ud lidt mere og forsøg med forskellige trikot/benvarmere ...

 Img_9984  Img_9985

 Img_9990