lørdag den 31. oktober 2009

Puttin 'Up

Yep, det er rigtigt. Jeg er en Canner. Så meget som jeg afviser kønsroller, kan jeg ikke lade være med at nyde de traditionelle husmor opgaver. Jeg kan godt lide at støv og lave mad, og jeg vil tage folde vasketøj som helst dag i løbet af tunge løft. Så denne weekend, når det kom til konservering 75 pounds af tomater, jeg sagde \ "Sign me up! \". Min ven Jen kom over for at dele den dusør (faktisk er hun bragte dusøren), og vi har gjort sauce og syltede agurker til en fuldstændig omlægning. Mine hunde gø, når vi pakket op omkring 5 med en ganske træk. Her er et foto taget inden den sidste sæt af forarbejdede dåser kom ud af konservesfabrikkerne: Dette var vores første lejlighed til at bruge alle fem brændere på vores sortiment samtidigt. Når vi plukket ud af ovnen, vi troede, at femte brænder kan komme i handy for netop denne slags ting.