mandag den 13. april 2009

Kval er mig (og du?)

Michele Owen over på Garden skråle skrev en meget hyggelig lille stykke om, hvorfor hun tilhører den Wrong Generation og det fik mig til at thinkin. Jeg er fire år ældre end Michele og vi både i Baby Boomer generation af gartnere. Og gerne Michele, også jeg tror, jeg blev født på det forkerte tidspunkt. Hvis jeg var min søn eller datter alder, og havde to haven kærlige forældre, som de har, jeg vil vide præcis, hvad min karriere området ville være. Det er naturligvis under hensyntagen til, at en ung 15-årige Terry havde en kærlighed til havearbejde som han gør nu. I betragtning af den chance, jeg tror, Terry ville have eksamen fra nogle øverste mærke gartneri / landbrug / floracultural uddannelsesinstitution, og ville sandsynligvis selv en have Center eller planteskole eller haven bog forlag.

Men med kval, jeg uheldigvis acceptere det faktum, at jeg er når jeg er på lige nu af årsager, som ikke helt synlige. Nu går ikke tænker jeg layin rundt hele dagen complainin og whinin om, hvorfor dårlige ting ske for gode folk, jeg har nok følelse at vide, at jeg ikke er den eneste, der kæmper, og at der er flere millioner i dårligere form end I.

Spring er en kliché for alt nyt. Der er bare ingen anden måde at sige det. Så der har ikke sagt det, jeg klar haven senge igen, ligesom jeg har gjort i de seneste 25 år og vente.